coloramabloggen

Stockholmsvägen Mariestad

Kommentarer!

Hej igen

 

Var är alla kommentarer? Vi är jättetacksamma för kommentarer och frågor! Fråga och kommentera för fullt!

11 kommentarer

  1. gunilla.rask@glocalnet.net

    februari 23, 2015 at 5:04 e m

    Kul med Coloramabladet, där man kan hitta inspiration.
    Hur är det med tapeter i en sommarstuga, som inte är varmbonad och utan värme på vintern? Finns det tapeter som passar särskilt bra i en sådan sommarstuga eller är det bättre att måla? Om det blir tal om tapeter, så skulle jag vilja ha en somrig tapet förstås.

    • Colorama

      februari 23, 2015 at 7:35 e m

      Hej Finns inga speciella tapeter som passar för sommar/vinterboning utan det är bara att välja ”hej vilt”! Både Duro, Sandbergs och Boråstapeter har fina mönster till just sommarstugor! Kram Barbro

  2. Hej!

    Kommentar på det sista inlägget hos er 🙂 Hoppas på vinst….

    Vänliga hälsningar

    Carina Krona

  3. Kan man hämta tidningen i butiken också? Vi har ingen reklam så får inte denna ju. Tycker ni har ett väldigt bra sortiment. Problemet är bara att man vill göra om i hela huset på en gång när man ser alla fina tapeter

    • Colorama

      februari 23, 2015 at 7:36 e m

      Hej
      Helt ok att hämta Mitt hem i butiken! Vi har ett stort antal butiksex. Välkommen till oss! Kram Barbro

  4. Det nya magasinet imponerade med både layout och innehåll!
    Inspirationsbanken tycker jag är en jättebra idé; färger, tapeter och golv är ofta svåra att se i sin helhet på rulle eller litet prov. Det ser alltid annorlunda ut i en större miljö så det här är ett toppeninitiativ!
    Sen blev jag oerhört imponerad utav Sandbergs nya kollektion och speciellt tapeterna ”gryning” och ”skymning” som är väldigt olika deras övriga tapeter! Helt rätt just nu! Finns dom i butik nu? 🙂

  5. Jessica Grankvist

    februari 23, 2015 at 5:35 e m

    Det här måste bara senaste inlägget… Jag tycker att detta är ert roligt initiativ och vill gärna delta i den här tävlingen! Hoppas nu bara det blir 20 deltagare snabbt. Tack för all inspiration ni bidrar med, jag handlar alltid hos er!
    Jag kan passa på att fråga en fråga från min far. Vilken färg är bäst i en inomhustrapp?

    • Colorama

      februari 23, 2015 at 7:37 e m

      Hejsan¨
      Vi rekommenderar golvfärg på trappstegen men är det bara räcke mm som ska målas så går det bra med snickerifärg!
      Kram Barbro